Långsammare nu

Märker att min viktminskning kommer i mycket mer långsam takt nu. Kan vara för att jag fuskar lite mer men kanske också för att det inte finns lika mycket att ta av. Till dagens datum har jag gått ner 28,2 kilo. Jag har en önskan om 10 kilo till. Tänker mig tanken att det ska vara borta innan 1 årsdagen av operationen, alltså 12 maj. Inte omöjligt men i takten jag har nu blir det svårt. 10 kilo till sen är jag i mål med den vikt jag inte varit i på 25 år. Helt otroligt.
Fattar fortfarande inte vilken storlek jag ska prova när jag är ute och handlar, tar alltid för stora storlekar. På något sätt tror jag aldrig att jag kommer se mig som normalviktig, min inre bild kommer alltid vara från när jag är tjock.
 
Julen gick bra. Mycket fokus på att äta som vanligt och jag gick upp lite även denna jul, men inte på nåt sätt likt alla andra jular. Det känns bra att fortfarande kunna äta all mat och även godsaker. Som tur är har jag begränsningar nu och kan rent fysiskt inte äta på tok för mycket.

Kommentarer
Postat av: Tackan

Det låter så härligt och lockande.
Vad har varit sämst med op?

Och följer du några bra GBP bloggar?

2015-01-12 @ 09:50:36
URL: http://www.farhuset.blogg.se/far

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0