-30,2 kg

Äntligen bröt jag 30 kilos nivån! Har varit nära några gånger men nu äntligen. Känns som en stor milstolpe. Verkar vara normalt att gå ner ca 30 kg första 12-18 månader efter operation. Självklart beroende på startvikt. Min operation gjordes för snart 9 månader sedan så jag är jättenöjd.
Ångrar inget efter detta stora beslut, möjligtvis att jag väntat så pass länge med att ta det stora steget. Gissa att tiden behövdes för att mitt mentala också skulle hänga med. Har nu 7-8 kg kvar som jag vill bli av med men i ärlighetens namn får de ta den tid de tar. Känner ingen stress.
Har tyvärr haft två dumpingsituationer den senaste veckan. En fruktansvärd känsla som nu gör att jag är lite mer rädd att äta. Funkar inte att få detta på jobbet, måste tänka till ordentligt. Har känt mig förskonad som sluppit detta. Inte en enda dumpingkänsla på hela tiden förutom nu.
 
-30,2, fattar det knappt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0