6 månader -26,6 kg

Den här månaden gick bra -2,6 kg. Idag är det också på dagen 6 månader sedan min operation och jag har tappat 26,6 kg. Känns fantastiskt bra och jag är till och med lite stolt. Inte en känsla jag brukar känna. Ser på bilder att jag är betydligt mindre än tidigare men hjärnan tar inte riktigt in det hela. Kommer förmodligen alltid att se mig som tjock. Borde älska att vara i klädaffärer och prova nya kläder men känner fortfarande ångest över den tanken. Hur ska jag få hjärnan att följa med på den här färden?
Har en önskan att tappa ca 10 kg till men eftersom 10 är så mycket minre än 26 känner jag mig riktigt lugn. Vill vara klar på min 1-årsdag och det känns väldigt rimligt. Är trots allt 6 månader kvar att beta bort de sista 10. Skulle det bli fler är det också helt ok. Idag klappar jag mig ordentligt på axeln!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0