WF

Fick igång WF idag. Det hade hängt sig totalt. Tonåringen frågade om jag provat att starta om telefonen och det var typ det enda jag inte gjort. Efter omstart och letande av lösenord gick det äntligen igång igen. Som jag längtat. Var så tyst i telefonen igårkväll.
Idag har jag annars hunnit med familjejympa med de små. Sen en solskenspromenad med syster och tonåring. Efter det fick tonåringen övningsköra för första gången. Vi tuffade runt på ettan. Start och stop var de kritiska momenten. Gick bra för att vara allra första gången.
Nu har vi soffhäng med massa lördagsmys.


Kommentarer
Postat av: Cinderella

Vi behöver handledartillståndet sen är det väl dags för körning på 1:an för oss också! :)



Vi har då bara litet problem med att vår handbroms är en elektronisk knapp... Ungarna får allt lära sig att starta och stanna innan vi ger oss ut i trafiken för vi lär inte kunna åstadkomma annat än tvärnit med vår knappbroms..!

2012-03-18 @ 20:44:40
URL: http://enbalpaslottetiseptember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0