Bättre

Har hämtat mig efter helgen. Usch, gillar inte när jag blir så sur och på dåligt humör. Äter på tok för mycket när jag inte mår bra. Har fått sova lite mer de senaste nätterna och det är skönt. Känns dock som en lång och tung arbetsvecka.
Omstartade lite i måndags och det går bra på dagarna och lite sämre på kvällarna. Har ju skjutit min veckovägning till nästa måndag så nu hoppas jag att jag kan vända det här.
Är rätt lustigt. Det går att gå tillbaka till vilken månad som helst i bloggen så ser man att inläggen är exakt lika nu som då. Kämpandet, viktminskning, brist på motivation, viktökning.... Känner hur jag stampar på startbanan och aldrig kommer iväg. Är som fastklistrad i startblocket.
Nån som kan putta iväg mig? Sätta lite eld i baken? 

Kommentarer
Postat av: FETTOKRIG

Du kanske skulle träffa en dietist? Då när du väl har en plan så känns det dumt att bryta den när man har dietistens råd och stöd i ryggen?

2012-03-07 @ 09:41:58
URL: http://fettokrig.blogg.se/
Postat av: Cinderella

Jag har inte gått tillbaka i bloggen för jag tror att det senaste året ser mer eller mindre ut som ditt; avstamp, kämpa, komma igen, få litet resultat och sen... händer något, det skiter sig, och så är man tillbaka på, om inte ruta 1 så i alla fall inte så långt ifrån.



Eld i baken vore något.

2012-03-11 @ 19:32:40
URL: http://enbalpaslottetiseptember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0