Migrän

Åkte dit igår på min migrän. Höll mig från min medicin då jag bara har ett par tabletter kvar. Imorse när jag vaknade gick det inte längre. Skjutsade barnen på dagis, åkte hem, tog tablett, duschade och la mig sen 1 timme i soffan. Efter det kunde jag masa mig iväg till jobbet. Har ju tyvärr dag tre kvar imorgon men sen är det över för den här gången. Blir lite impad av mig själv, klarar kvällarna galant just nu. Äter inget eller max ett kokt ägg efter middag. Ser riktigt fram emot måndagens invägning igen. Hoppas hoppas på ett bra resultat igen. Blir så peppad om jag får ett kvitto på att jag gör rätt. Har en kollega som vill gå ner 12 kg på 12 veckor. Ett riktigt tufft mål. Stöttar henne och vi ska försöka med detta båda två. Mitt mål är till midsommar men inte blir jag ledsen inte om jag kommer i mål tidigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0