Shoppingdag

Idag har jag varit ute och storhandlat. En stor påse med sommarkläder följde med mig hem. Känns lite bättre nu när jag tänker på att packa inför resan. Plånboken blev betydligt tunnare. Jag handlar väldigt sällan kläder till mig själv. Mest pga att jag knappt får på mig det jag provar och jag tycker det inte ser klokt ut. Lite lättare med sommarkläder. När jag väl handlar kan jag handla massor. Syster sprang mellan provhytt och klädställningarna med två små rännandes åt olika håll. Tror hon var glad när jag var klar :)

Hämtat hem E som varit hos mormor inatt, en väldigt nöjd tjej fick jag tillbaka. Just nu är hon och sommarklipper sig. Tänkte klippa av en hel del hår så att det blir lättare att sköta i sommar med alla bad.

Kosten idag har bestått av ägg. Två kokta till frukost, två kokta till lunch och två kokta till middag. Kulinariskt så det förslår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0