Min lediga dag

Ja dagen sprang ju iväg fast jag inte hade något inplanerat- förutom att umgås med syster. Blivit så att vi alltid umgås med barnen på mina lediga onsdagar.
Började dagen på Drakborgen så barnen fick rusa av sig. Hem äta och sova lite lunch. Gick en prommis på em och sen blev det ett Friskis pass för mig vid middagstid. Nu är jag tränad, duschad och väldigt nöjd. En bra matdag också. Antagligen för lite mat för jag är jättehungrig nu så jag ska skynda i säng så att hungern går över.
Veckovägning imorgon eller denna gång två veckorsvägning då vi var i stugan utan våg förra torsdagen. Sliter just nu med uppgångarna som följde med påsk och vår lediga vecka efter. Vi får se hur det ser ut- imorgon.
Nu godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0