Masktjejen..

är fortfarande frisk. Tack för det.
Igårkväll var vi ute på skogsaktiviteten med tjejerna. Vilken härlig kväll det var. Toppenväder och mysigt att vara ute. Annars är det så svängigt just nu. Sol ena stunden och spöregn andra. Längtar till sommar och värme. Om jag räknar nu så har jag faktiskt bara 8 arbetsdagar innan ledighet. De är dock utspridda på tre veckor så det är verkligen lugna veckor framöver. Till midsommar börjar i alla fall jag min sammanhängande ledighet.

Uteslöt kolhydraterna till 100% igår vilket innebar 4 nattliga besök på toaletten. Tömmer kroppen på vätska. Skönt att känna den effekten, nästa viktnedgång blir alltså av mitt fett :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0