Om kladdkakan

Alltså- helt över förväntan. Tycker att det aldrig kan mäta sig med sockeroriginal det jag bakar enligt GI/LCHF. Denna kaka funkade alldeles utmärkt och jag kommer definitivt baka den igen när jag har ett behov av eget 'fika'.

Annars har dagen varit lugn. Var på gåbingo i förmiddags och sen var det utelek på eftermiddagen. Försöker skotta och hacka i snön så att det kanske kan försvinna innan maj. Är så sugen på vår nu. Less på vintern.

Imorgon ska jag ut och handla nya jeans. De gamla har hål både här och där. Hade hoppats minska lite mer i vikt innan nya behövdes men så blev det inte. Nu är det dags. tycker inte om att handla kläder. Hänger ihop med att jag inte tycker att jag passar i några plagg. Hänger över både här och där. Tänk om 10 kg- tror det kommer kännas betydligt bättre då. 10 kg- det är inte en omöjlighet. Eller hur? 10 kg....tack snälla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0