Bättre

Febern är nu äntligen borta. Slåss nu mot ont i halsen och huvudvärk. Ska ta mig till jobbet imorgon tänkte jag.
För andra dagen i rad strålar solen ute och det är 4-5 plusgrader på dagen. Det riktigt droppar från alla tak. Snacka om att vårkänslorna infinner sig. Jobbigt läge att ligga inne och titta på. Orkar inte riktigt ta mig ut.

Idag har jag iaf varit en riktig husmor- plockat fram U:s egenfångade norska torsk ur frysen. Så långt sträcker sig min ork. Kanske den kan tillagas sen också. Vi får se. Snacka om att det är skillnad och äta 'riktig' torsk jämfört med de frysta torskblocken. Småtjejerna älskar torsk och äggsås, så det får det bli idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0