Gäddhäng

Alltså jag har alltid varit överviktig men detta fenomen har kommit nu på slutet. Känner ni igen när man typ vänder sig i sängen eller snabbt för ner armarna mot kroppen vid t.ex påklädning. Gäddhänget fläskar i utsidan av brösten och ett smackande hemskt ljud uppkommer. Som två köttbitar som man klatchar mot varandra. Hemska ljud som jag hör mer och mer. Försöker tänka in att fettet inte fyller ut lika väl som förut och därför är mycket slapp hud. Känns bättre, men det kanske är nåt som kommer med åren. Vad vet jag, vet bara att jag hatar när det händer.
För övrigt går allt bra. Hela familjen har nu joinat oss i stugan så här är fullt hus i helgen. Bara tonåringen som jobbar till veckan. Härligt med ansvarstagande barn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0