Dag 7-8/24

Dag 7 gick hyfsat. Den enda som slank förbi min kontroll var en näve naturgodis. Cashew i yoghurt och det är som godis jag vet ju det. Idag lördag har jag planerat in vad som ska ätas ikväll. Hallon i ugn med lite mörk och vit choklad på, till det vispad grädde. Hyfsat inom LCHF men tillfredsställer precis som lördagsgodis.
Kom till stugan igår igen, bryggiläggning stog på schemat.
Sen de små kom kan jag inte längre läsa böcker. Då jag endast kan läsa i lugnet på kvällar innebär det att jag somnar på tre röda. Brukar därför sikta in mig på semestern och då läsa en bok. En bok per år- jag ni hör :) I år valde jag Leif GW Perssons bok: Den som dödar draken. Någon som läst den? Värd att välja som enda bok?

Idag ska vi grilla härligt kött och äta massa goda såser och smörer till. Det här är det bästa med LCHF- ät allt det goda till köttet, känn ingen fettångest.

Kommentarer
Postat av: A

Haha den bok jag köpte va ?

2011-07-02 @ 15:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0