Tung morgon..

Oj vad jobbigt det var när klockan ringde imorse. Båda de små sov så gott när jag var tvungen att kliva upp. Packa till dagis gjode jag tydligen inte kvällen innan så det var lite halvkaos innan vi kom iväg. Trött mamma, trötta barn o.s.v.
Börjat med mina nya arbetstider denna vecka. I tre månader går jag upp och jobbar 90%. Alla dagar men några lite kortare och en sovmorgon. Så är planen. Sen när våren kommer går jag antagligen ner på 80% igen.
Slöat tre timmar framför tv:n ikväll. Biggest loser Australien hade premiär ikväll. Gillar verkligen det programmet.

Bra matdag. Omelett med baconsmör till lunch. Hemmagjorda köttbullar till middag. Gjorde dem innan jul så lite ströbröd var det i dem, men det får gå för denna gång. Kokt ägg och kaffe med grädde till kvällsfika. Bra dag alltså :)

Vill att minusveckorna ska svischa iväg nu. A stöttade mig när sötsuget satte in efter middagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0