Senaste dagarna

Middagen i onsdags gick alldeles utmärkt. Hade gjort värmländsk tjälknöl. Eller knölen var från värmland i alla fall. Maten uppskattades. Själv måste jag nog säga att den ska ätas med gratäng som de andra gjorde. Denna gång saknade jag potatistillbehöret men kött, sås och sallad gick bra det också.
Trettondagen blev en nytto och tråkdag. U och tjejerna var ute och skottade- jag inne och städade. Känns som ett mönster det här. Ledig dag= städdag. I sängar byttes det rent och övervåningen blev lite mer dammfri.
Sedan lagade jag mat hela dagen igår kändes det som. Köttfärssås och omelett till lunch. Hann knappt duka av den innan middagen skulle påbörjas. Jag gjorde inkokt lax som precis hann bli klar till middagen. Två lagade mål innebar 3 körda diskmaskiner igår. Känns helt sanslöst. Vi gjorde inget annat än att ta redan på köket. Undrar om Leila känner så här nån gång? A hade finfrämmande av pojkvän så vi var en extra men tror inte det var anledningen till all disk :)
Idag jobb för mig.

Kollar min vikt varje morgon och jag tror inte det är sant. Borde inte gå så här bra vecka 2. Nu gäller det bara att hänga med i det här flytet.

Kommentarer
Postat av: viktbloggar

Hej! Nu har jag lagt till din blogg i listan hos viktbloggarna, hjärtligt välkommen! Tipsa gärna dina besökare och använd gärna facebook-dela-knapp som finns under senaste inlägget. På så vis tror jag att vi kan sprida all underbar inspiration till en lite större del av Sverige! Om man vill så kan man ha en bloggknapp på sin blogg, koden till knappen finns även den under senaste inlägget =o)



Ha en supermysig helg!

2011-01-07 @ 20:53:43
URL: http://viktbloggarna.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0