Inte en riktigt bra dag

Dagens vägning har legat rätt tungt över mig. Ska inte bry mig jag vet men ibland är det svårt. Hade förstått plus och accepterat det om jag haft en godishelg. Ser fortfarande det som de ultimata helgerna. När man får sjunka ner med en godispåse i soffan på helgen. När ska man ändra den synen?  Varit duktig med slisket i helgen- och därav haft en lite tråkigare helg än om jag snaskat godis. Jag blir en tråkigare person utan socker kickarna.

Åkte dit på mackor nu ikväll och de ligger tungt i magen nu. Nä nu ska jag rycka upp mig och göra nåt bra av denna vecka.
Lilla T är väldigt hostig, inget mer än men hon vänder sig nästan ut och in i sömnen just nu. Blir antagligen en tidig kväll för mig med henne kloss i kloss.

Kommentarer
Postat av: Cinderella

Jag funderade en hel del på det du skrev om dina sockerkickar och skrev ett inlägg "till dig" i min blogg utan att länka. Det är inte menat att vara vare sig pekpinne eller föreläsning, utan bara en beskrivning av hur jag varit och hur det är nu. Jag hoppas du kan ta med dig något ur det. :)

2011-02-22 @ 13:09:57
URL: http://enbalpaslottetiseptember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0