Julbestyr

Under helgen pysslade vi lite jul. Bakade saffranskakan igen och röjde ur massa köksskåp. Det har nu gått två år sedan vi flyttade köket. Nu börjar allt sätta sig och nu kan jag börja röja. Massa saker som samlat damm på samma plats i två år. Har jag inte använt på den tiden kan jag ta bort dessa skåpvärmare. Tycket jag mår bättre om jag har mindre pryttlar runt omkring.
Massa familjetid blev det också i helgen. Trevligt.
Nu måste de sista julklapparna inhandlas innan jag kan känna riktig ro i kroppen.
När det gäller min viktkamp håller jag vikten just nu med hjälp av Naturdiet. Direkt efter nyår blir det 100% LCHF igen. Hatar och älskar nyår. Samma löften man ger och samma löften man bryter varje år. Samtidigt älskar jag den nystartskick som man känner. Nu jäklar är det min tur!


Kommentarer
Postat av: Tackan

Ja nästa år är det vår tur :-) Härligt med familjetid. har inte vågat göra kakan, kanske till julafton, vi får se :-)

2011-12-06 @ 09:31:07
URL: http://farhuset.blogg.se/far

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0