Bara jag med trötta sura barn?

Hej alla och God fortsättning på julen! Vi har haft en riktigt mysig julafton. Barnen vara trötta och nöjda och det värmer ett mamma hjärta.
Idag hade jag sett fram emot en lugn juldag utan jäkt och stress. Vi är bortbjudna på middag så min dag var tänkt såhär: lite sovmorgon då barnen var aktiv igår och la sig senare än vanligt. Sen skulle de små pyssla med sina klappar och vi vara softa lite.
Tänk vad fel man kan ha. Tjugo över sex drog ligan igång. Inte var det några nöjda glada barn som vaknade. Nej en tyrranisk, sur och tvär 3-åring infann sig härhemma. Som hon har tjurat och grinat idag. Tror jag blir tokig. Varför ser man aldrig några Facebook uppdateringar om detta? Bara mina barn som är såhär?
På tisdag blir det vila. Då jobbar jag igen.


Kommentarer
Postat av: Tackan

det beror nog lite på vilka vänner man har på facebook. Tycker att jag var och varannan dag ser annonser med barn till salu på fejjan pga att de är sura, bråkiga vakna hela nätterna osv ha ha



Jag följer dig och din resa, nytt år nya tag.



fin bloggen blev

2011-12-27 @ 07:01:55
URL: http://farhuset.blogg.se/far

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0