Biggest looser

Såg första delen av amerikanska finalen av Biggest looser ikväll. Älskar programmet men blir lite ledsen när man ser finalerna. En del av deltagarna har verkligen spårat ur. Ser väl magra ut. Trist när det ser ut att ha gått överstyr. Skillnad på att vara fint smal och se utmärglad ut. Jag är väl antagligen avundsjuk på deras framgångssagor.

Idag har verkligen inget hänt. Vi har sovit och slöat framför tv:n hela dagen. Blir hemma med E imorgon också. Varken jag eller hon är kry än. Blev en kort vecka på jobbet, endast måndagen.

Glömt att redovisa mina steg denna vecka. Precis halkat över 10.000 steg per dag mån-ons. Idag tror jag inte ens att mina rörelser gett utslag på räknaren. Får gå ikapp när jag är kry igen.

Nu- godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0