Helgen

Ja då har nästan hela helgen passerat. Har varit mestadels hemma. Hälsade på barnens faster och farbror i lörsdags. Vågade mig inte ut på längre turer innan jag visste hur jag reagerade på tabletterna.
Idag har vi vinterstädat på tomten och i garaget. Äntligen får bilen plats inne i garaget. Skönt att slippa skrapa rutor på morgnarna.
Hur har det gått med magen då? Hmm... ja inte som jag önskat kanske. Är tydligen mer segstartad än andra. Eller så var den redan i topptrim...Kanske har det med min LCHF kost att göra? Ingen aning fakiskt. Vi får se hur det utvecklas.
Just nu har jag en trött tjej som vägrar sova i vagnen. Behöver sova men tydligen tänkte hon bara ligga där och jollra för sig själv.
Tänkte skynda att vila en timme jag också. Samtidigt är det strålande sol ute så timmen borde tillbringas ute och promenerande egentligen. Vi får se, antagligen vinner soffans dragningskraft. Kan ju gå ner i källaren så ser jag inte solen.
Veckovägningen imorgon ser inte helt lovande ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0