Inget nytt.

A fortfarande helsjuk. Feber hela veckan och en hals ingen skulle vilja byta till. Lägg till ont i öronen så har ni hennes vardag. Har vi tur gick proverna iväg idag och vi kan få svar inom ett par dagar. Lider med stortjejen.
Jobbat massvis idag, kalendern fullsmockad med kundbesök. Kul då dagarna går fort men jag blir ju tröttare än vanligt på kvällen. Längtar till John Blund. Borde städa och baka ikväll men orkar inte. Fast när jag räknar efter så inser jag att U fyller år på lördag och imorgon kväll jobbar jag och tors kväll ska U ut med jobbet. Vilket innebär att fredag kväll är vår enda och sista då vi kan städa och baka.
Ja ja... det finns ju bagerier också.

Kommentarer
Postat av: Tess

Glöm inte bort att du har en mammaledig syster. Hon kan väl baka!? Hon behöver något att fördriva dagarna med ;) Hihi

2010-11-17 @ 13:08:37
URL: http://mammateklas.blogg.se/
Postat av: M

Tänk vad rätt du har. Hon bakar här för fullt i detta nu :) Ser dock ingen kladdkaka.

2010-11-17 @ 13:36:14
URL: http://metasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0