Dagen D

Vaknade vid 05.30 imorse av att E var på toaletten. Smög upp för att skicka henne i säng igen då jag märkar att inget litet barn ligger mellan oss i sängen. T sov hela natten i sin egen säng! Helt otroligt och antagligen en engångsföreteelse men ändå. Kände också hur skönt jag sovit- att kunna vrida och vända sig som man vill är underskattat. Hoppas hoppas på ytterligare en sån natt.
Ledig imorgon och planen var väl att fortsätta julhandlingen. Nu hotar de hela tiden med att snöovädret ska vara här så vi får väl se. Inte sugen att dra ut ungarna på shopping om det blir så.
Idag är dagen med stort D- löpbandet har kommit. Skulle kunna skriva ett långt, surt och bittert inlägg om Team Sportia men jag avstår och lägger den energin på nåt annat. Efter några slitsamma timmar med monteringen är den nu på plats. Sanningen kan vara att U slet och jag suckade i soffan över att det tog sån tid. Är det nån som har tålamod så är det min man. Han fick till den trots felborrade hål, feljängade (?) skruvar och en ohjälpsam fru bredvid.
Imorgon ska den invigas ordentligt men den känns redan nu riktigt bra.

Vågen ? Ja, första morgonen på länge jag inte klev upp på den. Det kändes också bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0