Bad

Finns det något bättre än nybadade barn? Jo....
nybadade barn i pyjamas....eller...
nybadade barn i pyjamas som sover.

Så har vi det här hemma just nu. Ledig imorgon som vanligt och huset är nydammsuget. Känns som om det kan bli en bra dag imorgon. Hoppas hoppas de små kan sova till 6-6.30. Vlken dröm det skulle vara.
Här har införts dammsugardagar. Jag och U har varsin dag, superskönt att ha golven rena och veta att det faktiskt blir gjort. Tror det är bra att bestämma dagar och dela ut ansvarig. Det blir som gjort då. Har funkat en vecka nu åtminstone. :)

En månad nu och inget löpband. Behöver jag säga att jag handlat min sista pryl på Team Sportia efter det här. Noll serviceminded i deras butik. Beställ på torsdag och vi har den här på tisdag. Jo kyss mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0