Julklappar

Nu är äntligen julklapparna helt färdigköpta. Eller tror jag i alla fall. När man börjar tänka till så finns det nog någon liten lucka till att fylla. Har ju hela december på mig att fundera igenom. Är helt slut i mina fötter idag, jobbig träningsvärk också som kryper sig på i snabb takt. Borde börja slå in några av klapparna så inga nyfikna hittar igen sina. Vet inte om orken finns. Skulle vilja sjunka ner i soffan med smågodis och tv tittande istället. Min underbare man lät mig gå och sova en timme mellan 17.30-18.30. Utnyttjade varje minut av den timmen :)
Äntligen fredag imorgon. Har en lugn arbetsdag då jag tänkte komma ikapp med allt jag ligger efter. Hembakat fredagsfika har också införts- ett uppskattat inslag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0