Remiss

I slutet av november tog jag mig i kragen. Bokade tid på vårdcentralen och tog upp min önskan om operation. Oj så nervös jag var. Känner att detta ämne berör mig mer än jag ger sken av. Tårarna bränner och tränger fram så fort jag ska försöka sätta ord på hur jag mår. 
Trodde nog det skulle bli en mer genomgång än vad det blev. Prat om dietist o.s.v.  Nej rakt upp och ner skickades en remiss till kirurgmottagningen på sjukhuset. 
Gick därifrån och visste inte vad det skulle betyda. Ganska exakt 3 månader senare fick jag kallelse till ett gruppmöte. I tre timmar gick de i detalj igenom vad en GBP innebär. Efter skulle vi kallas på en personlig träff där man skulle få ett ja eller nej direkt. Jag har verkligen bestämt mig och tänkte att om det inte går landstingsvägen så ska jag gå privata vägen. Hade nog lite tur som fick min personliga tid en vecka senare. 

Sitter fortfarande och suger på att jag fick ett JA. Nu är det bara op tiden som jag väntar på. Som jag väntar....

Kommentarer
Postat av: Tackan

Läser, gråter lite och läser :-)

2015-01-11 @ 14:13:02
URL: http://www.farhuset.blogg.se/far

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0