Effektiv dag

Oj vilket härligt väder det var idag! Igår var barnen vaken två timmar längre än vanligt pga brasan. Härligt tänkte vi, lite sovmorgon då kanske. Japp, ända till 05.50. I love my kids. Med tvång la jag mig i hennes säng och vi slumrade vidare lite iaf.
Sen har vi pysslat lite i stugan och solat massor, dock bara ansikte än då värmen inte riktigt infunnit sig. For hem på eftermiddagen och packade fram utemöblerna och skurade altanen. Nu är det officiellt vår även här.
Hann också plocka lite skräp i bilen, den är inte vårstädad än men nu lite urplockad.
Just nu pågår sanering av barn. De var nästan svarta i ansiktet efter massa utedagar, de har verkligen hittat på mycket saker att leka med i skog och på strand.
Min omstart? På gång... Gick inte att börja LCHF:a ute i stugan. Rätt begränsad mathållning där. Vågar inte väga in mig, måste gå ner några kilon först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0