Middag

Har precis kommit hem efter att ha varit bortbjuden på middag. Orkar inte dra det här med min kost utan försökte göra det bästa av situationen. Lite för mycket kolhydrater blev det men inga jättemängder. Bestämmer mig för att det inte gör något och är nöjd att jag inte drack några kolhydrater, hoppade över allt godis som bjöds och endast tog en pyttebit av den hemmagjorda efterrättspajen. Vill inte verka oartig när de ansträngt sig. Supergod middag och trevligt sällskap. Är trött på att fortfarande vara förkyld. Drygt en vecka nu har jag varit hängig men inte jättesjuk. Bara irriterande hängig. Ont i halsen är det värsta. Tjejerna vaken två timmar extra ikväll eftersom vi var borta. Det borde betyda sovmorgon två timmar imorgon....eller?

Kommentarer
Postat av: Cinderella

Jag vet nu inte vad den som är superduperseriös och renlärig tycker, men jag tycker nog att det är oartigt att inte äta av det som bjuds när man är bjuden på middag. Jag gör som du, det bästa möjliga och det borde vara OK, det är ju inte som att det blir flera gånger i veckan heller.



Sv. 15-minuterstänket är faktiskt helt OK, allt blir ju överkomligt då. :)

2012-01-06 @ 21:50:56
URL: http://enbalpaslottetiseptember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0