Helgen

Helgen har varit bra. Hållit oss lagomt sysselsatt än så länge. Inget fredag eller lördagsmys har det blivit för mig. Två rutor 70% choklad är allt jag fuskat i helgen. Hoppas verkligen på ett minus imorgon. Vet av erfarenhet att andra veckan är en svår vecka. Lever på hoppet då jag tycker jag varit skötsam. Tyvärr fortfarande ingen träning. Haft en jobbig veckan med migrän och förkylningshuvudvärk. Till veckan ska jag och fröken A ut på promenader. Blir skönt att få sällskap igen. Idag har dock barnen vaknat på fel sida så förmodligen blir det en jobbig dag rakt igenom. Funderar på lite bowling, då fördriver vi iaf en timme eller två.

Kommentarer
Postat av: C

Lycka till i morgonbitti! Här gick det bra! :)

2012-01-15 @ 19:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0