Härlig dag

Haft en superhärlig dag. Tyvärr var det en rätt dålig natt när det gäller sömnen. Har två traskande barn som sen också vaknar riktigt tidigt. Fick sova alldeles för lite inatt så det tänker jag snart ta igen. Provar att lägga mig i tid ikväll och hoppas sen att vandringen inte börjar förrens väldigt sent inatt. Idag har vi varit flera timmar i en pulkbacke. Upp och ner upp och ner. Strålande sol och nollgradigt. Avslutade pulkleken med en 40 min promenad så dagens motion har varit ok. Även maten har varit hyfsad. Lite fika men det får anses vara ok ändå. Förmodligen samlat på mig lite vätska i helgen sen jag började äta kolhydrater igen. Vet om det och är beredd men sen ska vågen nedåt. Vägning imorgon som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0