Norrfällsviken

Har varit borta sen i fredags. Vi överraskade svärföräldrarna med en tripp till Norrfällsviken. Det blev deras 70-års present från oss i familjen. 9 personer var vi. Vi har umgåtts, ätit och mått bra i helgen. Det enda som fungerar sämre är mina nattvandrande barn. Sover vi borta blir det röriga nätter. Sov knappt alls första natten. Det innebär trötta mindre glada föräldrar och i längden även trötta barn. For hem efter lunch idag då energin på de små helt var slut. Den minsta sov i bilen men det hjälpte inte mycket. Efter massa bråk, grin och gnäll fick hon sova en andra sväng på eftermiddagen. Tyvärr blir priset av att vara borta en helg supertrötta barn. Jag tappar tålamodet och surnar till rejält och börjar äta. Tyvärr föll jag dit idag. Klarar inte att hantera mig själv när jag är trött, less och sur. Helt slut energi och kan tydligen bara fylla på den med hjälp av socker.
Imorgon ska jag dock köra hårt igen. Ska försöka lägga in ett extra Friskis pass som kompensation för denna dåliga söndag.
Bjuder på en bild av Högakusten bron i fredags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0