Lyxhustru

Fredagkväll är här och med den all ork borta. Ramlar ihop som en trasa på kvällarna. Igår var jag så trött att jag mådde riktigt illa. Inget annat att göra än att lägga sig tidigt. Känner mig aldrig utvilad. Det tär verkligen på att aldrig riktigt få sova. De små nattvandrar i skift. Är det inte den ena som vill nåt så är det den andra. Jag är törstig, kissnödig, tappat täcket, drömt en mardröm har ont någonstans osv osv.
Inatt var det synd om E som klagade på ett ont öra halva natten. Efter koller idag visade det sig att hon har öroninflammation. Ingen feber ingen förkylning bara öronont.
Är lite för gammal för att ha småbarn. Skulle vilja bli lyxhustru och slippa jobba på dagarna. Observera inte hemmafru utan lyxhustru. En väldig skillnad. :)
Och nej...motivationen har fortfarande inte infunnit sig.

Kommentarer
Postat av: Skinny2011

Oj då, ja det är inte lätt att ha sjuka barn:(

Jag hoppas verkligen det blir bättre och att din motivation kommer tillrätta. Fundera på vad du vill. Lycka till!

2011-09-24 @ 18:40:02
URL: http://skinny2011.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0