Energi

Helgen kom och gick. Vi hade inga planer alls för helgen mer än födelsedagsfika hos svågern idag söndag. Var på jympa med småtjejerna på lördagen och egen träning med A nu söndagkväll. Åkte i princip direkt från fikat på kalaset till träningen. Mådde inte mitt bästa jag men det blev ändå bättre av att röra sig lite. Träningen fungerar alltså jättebra men inte ätandet än. Som de flesta andra tar jag nu nya tag imorgon igen. Har svullat tillräckligt och ska nu köra strikt LCHF.
Har funderat lite kring energi. Jobbet kräver en hel del energi. Efter en arbetsvecka ska man samla ny energi under helgen för att jobba ytterligare en vecka. Visst får man energi av jobbet också men det är mycket krav också. När helgen kommer så har jag de små. En treåring och en femåring. Känns ord som trots och förpubertal igen? Oj vilka världskrig de små har med varann emellanåt. Riktiga energitjuvar är de. Så mitt största problem är att jag har för få påfyllnadskällor av energi. För många tar och för få saker ger just nu.  Måste hitta energikällor. Förslag?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sänk kraven hemma o låt barnen ge dig energi och glädje istället:)

2011-09-25 @ 22:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0