Soppor

Är inne på dag 2 med soppor. Igår mjukstartade jag och åt lite som nedtrappning. Idag kör jag på hårdare. Tyvärr är lilla T sjuk så jag for en sväng till jobbet och var med på en 2 timmars utbildning, sen åkte jag hem. Det är ingen fantastisk idé att äta soppor och att vara hemma med gnälligt barn. Mycket enklare att vara hungrig på jobbet. Där finns inte samma möjlighet att 'trilla' dit. Annars häner inte mycket. Imorgon ska jag ha ett krydparty så jag antar att det behövs städas lite härhemma innan vi får främmande. A ska baka så jag har något gott att bjuda på.

Kommentarer
Postat av: monica

du har inte funderat på varannan dag metod? för att inte kroppen ska ställa in sig på svält?

2011-10-26 @ 10:04:36
URL: http://thomasmatblogg.blogspot.com
Postat av: M

Hmm.. varannandag. Fungerar det bra? Har aldrig tänkt i de banorna. Är rädd för att alltid vara hungrig om jag äter mat varvat med soppor. Enbart soppor gör ju att man tappar hungern efter ett tag. Men kanske en idé. Vad händer med suget? Utveckla gärna teorin om du har erfarenhet. Intressant.

2011-10-26 @ 22:17:22
URL: http://metasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0