Nya beslut!

Tar nya tag från idag. Jag kommer att frångå LCHF. Är så less på dessa ägg jag äter i tid och otid. Nej nu ska jag återgå ett tag till mindre portioner, fortfarande hålla ner kolhydraterna och träna mycket. Jag får inget gensvar från kroppen när det gäller LCHF längre. När jag började 2009 gick det superbra. Kroppen reagerade direkt och under lång tid. Nu verkar inget hända. Jag kommer aldrig att återgå till lättprodukter. Fullfeta kommer det att vara men jag måste hitta en bra balans så jag inte slutar som en michelingubbe. Ger inte upp min viktkamp men seglar ett annan riktning ett tag.

Kommentarer
Postat av: Skinny2011

Ibland måste man göra så för att behålla motivationen.Jag har bytt metod många ggr. Hoppas vi lyckas snart!!!

2011-10-08 @ 21:02:17
Postat av: Cinderella

Det är kanske vad som behövs, en ny kurs på det hela? Lycka till!

2011-10-09 @ 21:22:45
URL: http://enbalpaslottetiseptember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0