Lägesrapport

Hur står det egentligen till? Jag funderar en hel del över det. Känner mig lite allmänt less. Jobbet stimulerar inte riktigt fullt ut just nu och här hemma slåss jag med mina negativa tankar. Förra veckan var rätt rörig för min del, denna vecka känns lugnare. Förutom att det är fotografering på dagis på torsdag och jag märker att vi inte hinner ta de små till någon frissa och de har inga finkläder. Det betyder att jag måste ränna iväg efter jobbet imorgon och hitta fotograferingskläder. Inte det lättaste men ett måste. Blir antagligen till lokala barnaffären. Blir inte billigt där men det är nära och man får bra service. Det är också värt en hel del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0