Helgen

Har ätit middag både fredag och lördag. Igår var vi bortbjudna så det blev båda middag, dricka och gotta. Inte bra men ingick i min plan. Åt soppa till lunch igår som kompensation. Idag är det soppor på helfart som gäller igen. Ska på kalas men det hindrar inte att jag håller mig till min diet. Igår var första gången vi var borta med de små och de fick somna där. Som små ljus somnade de strax efter kl 19. Vi åkte hem vid midnatt och de la sig tillrätta direkt vi kom hem och sov sen till kl 07.00. En riktigt bra natt alltså. För dem iaf. Superskönt att få en helkväll bort í lugn och ro. Prata med andra vuxna. Fick till och med prata till punkt flera gånger. Fantastiskt!

Kommentarer
Postat av: Tackan

Hej hej



Vilka soppor är det du kör?



Vi har samma mål till jul såg jag :-)

2011-11-06 @ 15:50:38
URL: http://farhuset.blogg.se/far
Postat av: Tackan

Soppor, shaker eller vad man vill kalla det. Va kul. Vilka dricker du? Jag kör choklad till 80 procent just nu.



KLart vi fixar det målet, nu peppar vi varandra. Vilken är din vägdag? Jag har min i morgon, håll tummarna

2011-11-06 @ 22:11:42
URL: http://farhuset.blogg.se/far

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0