Tårar...

Idag har jag stått med tårar på kinden. Kan aldrig hålla mig när jag ser skolavslutningar. A gick idag ut 9:an. Lika känslosamt att se alla fina ungdomar som de i första klass. Det är en härlig känsla kring skolavslutningsdagen. A gjorde den stora bedriften att gå ut med väldigt fina betyg. Är såååå stolt över henne. Hon har bitit ihop och verkligen kämpat. En härlig tonåring har jag lyckats få. Älskar dig A!

Som vanligt har vi avslutningsgrillat tillsammans med våra familjer. Är ett mysigt sätt att avsluta skolåret på.

Ska snart fortsätta reseberättelsen, har lite mer kvar som jag vill delge :)

Kommentarer
Postat av: A

Älskar dig också mamma!

2011-06-14 @ 23:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0