Nu kör jag

Så, då var midsommar avklarad. Blev en vanlig midsommar- sol, regn, mygg och knott omvartannat. Familjerna har utökats med åren och i år var vi totalt 16 st. Allt från de små till två tonåringar.
Nu kör jag igång! Idag startar min 24 dagars nedräkning. Börjar förutom att LCHF kosten nu ska fungera till 100% med att lägga in rörelse av kroppen. Har helt kommit av mig med träning och promenader så nu gäller 1 timme om dagen frivilligt vald rörelse. Då jag har de små själv nu på semester till att börja med antar jag att det blir promenad med vagn (T) och cykel (E) eller kvällspromenader när U slutat jobbet. Men de ska bli av.

Första dagen! Tänk att det känns som en lättnad att ha bestämt sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0