Veckovägning + Dag 12-13

Veckovägningen blev en stor besvikelse. Vågen visade på plus 0,2. Inte mycket uppåt men heller inte ett gram nedåt. Efetrsom jag fortfarande sköter kosten hoppas jag att kroppen spelar mig ett spratt den här veckan. Vore ju inte första gången.
Igår hade jag och tjejerna en mysdag. Tillbringade först fm och dagen hos syster i solen. Premiärgrillade deras nya grill och det smakade väldigt bra. Vid 16 mötte vi upp.... ( här blir det nu en paus för jag ska dammsuga upp ett flingpaket som precis tappades ut på hela golvet).... iaf mötte vi U och gick tillsammans ner på stan där årets Gatufest var igång. Tjejerna fick ballonger, varsin drake och vi åkte karusell. T.o.m. jag åkte en snurrande sak tillsammans med tonåringen som också följde med.
Under kvällen åt de andra Bite line pizza, jag valde taccos fast utan bröd. De andra åt mjukglass, jag tittade på. Kanske därför det känns extra surt med ett plus.  Jag ger inte upp, jobbar nu för ett extra fint resultat denna vecka. Mycket talar för det.
Strax åker jag , syster och de små till stugan. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0