Semestertripp

Igår gjorde vi oss en liten semestertripp. Vi gjorde ett besök på StorsjöYran. Mesta tiden tillbringades dock på Jamtli. Vi började morgonen med att åka lite tåg, första gången för de små, efter en kvart var den minsta less. Kan säga att det blev en hel del fördröjningsfika på tåget. Mest hela tiden om man ska vara ärlig. Dagen sen gick jättebra, vädret var tryckande varmt och Östersund visade sig från sin bästa sida. Bävade för hemfärden eftersom jag inte har barn som sover i farten när vi är ute en hel dag. Det betyder att hon som var less på att åka tåg på hemfärden också var väldigt trött. Tror inte vi hamnade på tio i topplistan hos de andra resenärerna.
2 minuter innan vi ska kliva av somnade hon- fantastiskt!

På centralen gjorde jag dock mitt första braiga val på länge. Stod och valde vilket godis jag skulle köpa men gick sen raskt vidare och köpte en Må Bra tidning istället. Fick en bra känsla efter det. Nu är jag nog på gång. Jobbar en vecka till veckan vilket betyder att härliga vardagsrutiner infinner sig igen. 

Kommentarer
Postat av: Skinny2011

Way 2 go! Må bra ger en sån inspiration! Godis ger en bara ångest och magont!:))))

2011-07-31 @ 23:24:44
URL: http://skinny2011.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0