Problemet med att ha en stuga

Detta är första sommaren som vi har en stuga. Innan har vi bara hälsat på i stugor men i år bor vi här mest hela semstern. Känner nu att detta kommer att bli ett problem. Innan har vi åkt en weekend eller en vecka på s.k semester. Resterande tiden har vi varit hemmavid. Under den s.k. semestern handlar vi gott, äter det vi har lust med och bullar upp med massa gott och myser på kvällarna. Vardag som helg. Det har gått bra eftersom det varit under en begränsad period.
Nu efter flera veckor i stugan med semesterkänsla känner jag att min övervikt inte mår bra av detta. Har inga gränser längre. Vi myser och har semester och äter.
Sa jag att jag ska vara ledig 6 veckor??

Kommentarer
Postat av: Cinderella

Det är nog svårt att få till vardagsrutiner när det inte är vardag. Har du några funderingar på hur du kan få ordning på det hela?

2011-07-14 @ 08:25:49
URL: http://enbalpaslottetiseptember.blogg.se/
Postat av: Syster

Alltså det måste vara U:s fel, när jag var där var det rena rama hälsoveckan :) Känns iaf skönt att din motivation tryter för då infinner sig min. Verkar som vi alltid byts av.

2011-07-14 @ 10:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0