Fusk och firande

Har idag firat lilla T som fyllt 3 år. Minsta lilla bruden börjar nu att bli stor. Känns faktiskt riktigt skönt att inte ha små småbarn längre. Nu är de ute själva kan tillsammans traska iväg på egna upptäcksfärder. Känner mig lugn med att de vet vilka gränser och regler jag satt upp. De sköter sig väldigt bra. Kan läsa bok i solen medan de utforskar stugområdet.
Massa presenter fick hon men den allra bästa var en leksaksmobil för en tjuga. Den har hon knappt släppt på hela dagen. Ursnygga utepallar i form av flugsvampar har hon också fått. Invigdes vid fikabordet idag.

Sa jag förresten att jag och tonåringen var ute och cyklade i lördagskväll? Gissa om jag har ont i sittknölarna idag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0