Äntligen veckovägning

Känns inte alltid som äntligen men denna vecka var det så. Nyfiken hur min 24 dagars omstart gått som jag startade i lördags. Till vänster blir fortfarande min vanliga veckorapportering. Den skiljer sig lite då jag gick upp i midsommar och utmaningen startade jag på lördag. Här kommer det: Sen i lördags har jag gått ner 2,2 kg. Ett jättebra resultat men jag hade ändå förväntat mig mer. Brukar försvinna 1-2 kg vätska direkt jag skärper till mig och hade därför hoppats på mer. Men jag har bestämt mig att jag är nöjd med resultatet och ska definitivt jobba vidare.
Nu gäller det! Inte tappa motivationen!

Kommentarer
Postat av: Cinderella

Jag skulle då bli överlycklig över ett sådant suveränt resultat! Det är bara att fortsätta så här, kan inte bli bättre!

2011-07-01 @ 22:18:59
URL: http://enbalpaslottetiseptember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0