VAB- dag idag

Har varit hemma med T idag efter hennes magsjuka. Säkerhetsdag som det kallas. Börjar andas ut nu då ingen av oss övriga tre har blivit sjuk än.
Veckovägningen- ja suck det går ju sådär det här. Har gjort omtag igen idag och har hållit matschemat perfekt. Har gjort s.k. äggmjölk idag som är en mix att ha i kaffet istället för grädde. Får se om det ger någon effekt. Är bra att dra ner på mejeriprodukter.
Idag tog jag med T på en promenad. Vi behövde båda komma ut i friskluften. C slog följe och vips är det så mycket roligare att gå en promenad. Härlig utetid följdes av lunch och sovtid. Vi somnade båda i sängen och vaknade drygt två timmar senare. Ingen bra idé- jag har varit seg hela dagen och T vägrar att somna nu när kvällen kommit. Jag får skylla mig själv men mysigt hade vi i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0