Suverän Iphone app

Hittade en superapp till telefonen. Hatar att mata in en massa för att se hur mycket och hur fel man äter. I denna app var det riktigt lätt att få en överblick över matintaget. Det som slår mig nu när jag matat in några dagar är att jag när jag är strikt äter för lite. Kanske därför kroppen inte släpper mer ifrån sig. Går kroppen på för lite kalorier börjar den tydligen bunkra för att klara 'svält' perioden. Då borde jag öka matintag men där slår hjärnspöket till- inte kan jag äta mer om jag vill gå ner mer i vikt? Jo säger fakta- nej säger huvudet.
Just det- appen heter Kaloriräknaren-ShapeUp. Gratis att ladda ner.
Idag var olyckan framme. Mosters lilla tjej fick en kopp hett kaffe på sig under kalaset. Tänk vad snabbt det går och vad långa armar de små har. Var med syster på akuten och såg över och lade förband. Huvva- underarmen blev riktigt röd och blåsig. Tur det inte kom över hela henne. Superduktig var hon. Jättenyfiken på vad doktorn gjorde. Inte ett endaste gnäll när de höll på med henne. Mosters jänta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0