Resa

Dagarna springer iväg. Jobbar, jobbar och jobbar.... saknar mina lediga onsdagar. Var skönt att få ett litet avbrott mitt i veckan. Eller...då när jag var ledig tyckte jag inte det var lika roligt. Kommer bara att jobba onsdagar fram till sista mars, sen går jag tillbaka på 80% med min lediga dag. Förhoppningsvis börjar det vara riktig vår då.
I fjol bestämde vi att vi skulle åka utomlands med tjejerna som i år. Detta har legat på is men börjar nu att tina fram. U har gjort några reseförslag och tagit fram hotell och priser. Jag har så svårt att ta beslut bara i frågan. Är inte riktigt den som gillar att resa. Tror dock att tjejerna skulle tycka det var mysigt. Vill slippa transport till Sthlm så vi tittar på alternativ som flyger direkt härifrån. Kanarieöarna, Mallorca, Rhodos?? Turkiet, Egypten? Vill bara ha en sol och badvecka. Tycker pengarna flyger iväg för en vecka- vore kanske bättre att renovera hallen??

Bättre matvecka denna vecka. Rastat löpbandet ikväll också.

Blir en svårighet på lördag då A bestämt att vi ska ha myskväll. A ska planera och göra en förrätt, jag ska hitta på och göra varmrätten och U är efterrättsansvarig. Hoppas hålla kolhydraterna på en hyfsat låg nivå. A ville också att vi ska köpa smågotta till kvällen. Vi har nu kommit överens om att en 1 1/2 timmes promenad på lördag ska avslutas med godisinhandling.

Kommentarer
Postat av: itsallabouttakingcontrol - 5 6 k i l o

Svårt när man har gottekvällar och man vill hålla igen :/

Postat av: C

Saknar också dina lediga onsdagar;)

2011-01-20 @ 21:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0