Helgens motion

Tog mig ut på inplanerad långpromenad igår. U stannade hemma och sov med de små och jag, A och syster tog den långa promenaden. 2 timmar. Avslutade på affären och smågottahandling. Sedan hem och göra vår inplanerade 3 rättersmiddag. Skäms och säga att jag har träningsvärk i benen idag. Länge sen jag gick denna långa runda. När jag var barnledig gick jag den ca 4 gånger i veckan.
Vaknade vid sex i morse och andades nästan ut. Ingen mer var magsjuk. Inom en timme vaknade T och var väldigt orolig. Klev upp direkt och visst- nu är det hennes (o)tur. Hon varvar lek och spring idag med vila och väldig magont. Bara att fortsätta hålla tummarna för att inga fler blir sjuk. Blir hemma med henne imorgon.
Vi har både haft en mysig helg men jag blir tokig på att känna mig isolerad och inte kunna göra och fara vart jag vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0