Helgen

Japp, nu är löpbandet avdammat. Har stått undanställt under jul och nyår. Nu är tydligen nyår över så nu är det dags att börja jobba. Hade väldigt dålig inspiration men jag drog igång det iaf. Ska besöka bandet oftare nu, lovar mig själv det.
En lugn lördag följdes av en fullspäckad söndag. Tog en tur ut till stugan och kollade till den. Massor med skottning blev det innan vi kom fram till ingången. Efter att vi skottat och barnen lekt satte vi oss i snön på altanen och fikade. Färska jordgubbar som vi doppade i vispad grädde. Det är fika det :) Liten prommis med snöräcern och sen hem för lunch och dusch. På eftermiddagen var vi och hälsade på en liten bäbis. Eller bäbis och bäbis, hon var precis fyra månader. Jordens solstråle. Mysigt att hålla men inget jag längtar efter igen själv. Så nöjd att låna andras.
Mathelgen var inte så bra. Lite snacks har ätits så jag tror att veckovägningen imorgon tyvärr hamnar på plus. Är dock taggad att bli stenhård igen imorgon. Minus till veckan är ett måste.
Inget alls inbokat till veckan, det känns lite trist. Kanske dags att uppsöka Friskis...

Kommentarer
Postat av: Syster

Bli inte förvånad om det kommer en kommentar från någon som undrar vad en snöräcer är...

2011-01-16 @ 21:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0