Härliga familj!

När jag kom hem idag från jobbet möttes jag av ett helt nystädat hem. Bänkar var röjda och golven var rensade och dammsugna. Min älskade syster hade lite att göra tydligen idag. Hon och lilla F var här och städade åt oss. Va?! Helt fantastiskt. Åkte hem med trött sinne. Visste hur det såg ut hemma och att fredagskvällen skulle få gå till att röja här hemma.
I köket stod också A och lagade mat. Hon bjöd på taccopaj så vi behövde i princip bara sätta oss till bords också. Snacka om att känna sig bortskämd. Aldelles, alldeles....underbart!

Helgen ligger framför oss. Har absolut ingenting inbokat förutom tre rättersmiddagen vi ska bjuda oss själva på imorgon. Jag är huvudrättsansvarig och har fortfarande inte kommit på vad jag ska laga. Tips mottages gärna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0