Livstecken

Har fortfarande feber. Legat i sängen sen i lördags. Snacka om att feber är jobbigt. Har man inte superhög feber bör man inte ta febernedsättande tabletter, men vad gör man när huvud, hals, nacke och kropp bara värker. Då känns det som om man måste ta något. Är inte van att vara sjuk. Tycker att jag klarat mig bra på sista tiden. Blir hemma imorgon också men sen måste det ju ge med sig, eller? Idag har jag sovit bort största delen av dagen. Alldeles ensammen i hela huset- det är inte ofta.
Byter till tv rummet i källaren på nätterna- gud så många förlossningar jag sett de senaste två nätterna. I natt hann jag med lite Oscarsgala också. Vilka klänningar- vilka kroppar. Suck!

Vågen visade minus 0,3 denna vecka. Var ju skrämmande att ställa sig på vågen då jag släppt den kontrollen denna vecka. Glad att det inte dragit iväg till ett plus men också lite besviken att jag 'bara' är på samma som för två veckor sedan. Ska ge det en vecka till- alltså inga tjuvvägningar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0